Marka Duda kontynuuje kampanię reklamową i rusza z nową loterią konsumencką. Do wygrania rodzinne wyjazdy!
Marka Duda – lider w kategorii wędlin drobiowych w plasterkach w Polsce – kontynuuje kampanie, której tematem przewodnim jest kanapka - ulubione śniadanie polskich dzieci. Towarzyszy jej ogólnopolska loteria konsumencka „Spełniamy marzenia ze smakiem” z wyjątkowymi nagrodami.
Kanapka – wybór numer jeden polskich dzieci
Kanapka to ulubione śniadanie dzieci, zarówno na pierwsze, jak i drugie śniadanie – szybka w przygotowaniu, wygodna do zabrania, a przede wszystkim smaczna i różnorodna. Dzieci uwielbiają tzw. finger food, czyli coś, co można zjeść w biegu lub zabrać na boisko czy przerwę. Dlatego właśnie kanapka idealnie sprawdza się jako szkolne śniadanie.
Kampania „Smacznie się składa” – kontynuacja sukcesu
Marka Duda kontynuuje kampanię reklamową, którą rozpoczęła wiosną, gdy przeszła rebranding. Kampania będzie obejmować spoty telewizyjne, animacje w digitalu, współpracę z influencami oraz działania in store.
- Nasze produkty w odświeżonej odsłonie zdobywają coraz więcej przestrzeni handlowej w całej Polsce i są coraz bardziej widoczne dla konsumentów. Kontynuujemy kampanię, by budować świadomość marki i wspierać rotację na półkach sklepowych – mówi Leszek Organista, Dyrektor Marketingu Cedrob Foods SA.
Pierwsza odsłona kampanii przyniosła rekordowe efekty – według analiz AC Nielsen cała linia plastrów drobiowych marki Duda odnotowała wzrost sprzedaży o +50%, a wśród dziesięciu najlepiej sprzedających się produktów w kategorii aż cztery należą do marki Duda i ciągle poprawiają swoje wyniki sprzedażowe. Łącznie sprzedaż produktów drobiowych marki wzrosła o +23% r/r (lipiec 2024).
Zobacz TUTAJ spoty reklamowe kampanii na kanale YouTube.
Ciągle rośnie popyt na białe mięso
Według danych Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej, w 2024 roku statystyczny Polak spożył o 2% więcej mięsa drobiowego niż rok wcześniej. W przypadku innych rodzajów mięs odnotowano natomiast spadek konsumpcji o 1%. „To wyraźny sygnał, że trend zdrowego odżywiania utrzymuje się – konsumenci coraz częściej poszukują dobrej jakości białka w swojej diecie, przy jednocześnie niższej kaloryczności posiłków, czyli mówiąc krótko: wybierają produkty FIT. Poza tym mięso drobiowe jest łatwo dostępne i przystępne cenowo, co czyni je atrakcyjnym wyborem dla szerokiego grona konsumentów.”- mówi Marietta Stefaniak, Wiceprezes Cedrob Foods SA.
Nowy spot z ulubioną pasztetową Polaków
Poza dotychczasowymi spotami produktowymi, pojawi się nowy – promujący pasztetową jako idealny dodatek do kanapki. Pasztetowa DUDA to niekwestionowana królowa kategorii, która cieszy się ogromną rzeszą lojalnych konsumentów. Jej wyjątkową pozycję potwierdzili również klienci marki – właściciele sklepów. W 15. edycji konkursu "Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich" Pasztetowa Drobiowa (300g) zdobyła I miejsce i nagrodę główną w kategorii PASZTETY!
Za kreację i produkcję kampanii odpowiada agencja Hand Made, za influencer marketing - Streetcom, natomiast planowanie i zakup mediów powierzono Arena Media.
Loteria „Back to school”
Integralną częścią kampanii jest ogólnopolska loteria konsumencka. Do wygrania są:
- 2 nagrody główne – wyjazdy rodzinne,
- nagrody tygodniowe – wysokiej klasy słuchawki edukacyjne Sony o wartości 1500 zł.
- nagrody codzienne – vouchery do Empiku o wartości 200 zł.
„Loterie silnie angażują konsumentów i stanowią dodatkową determinantę zakupową zarówno w kanale tradycyjnym, jak i rynku nowoczesnego.. Mają więc realny wpływ na rotację produktów na półce. W naszej ostatniej loterii nagrodę główną – samochód Fiat 500e – wygrała klientka, która zgłosiła paragon z lady tradycyjnej na Szynkę Doskonałą w Smaku. Nasza loteria, to jedyna loteria na rynku, w której można rejestrować również paragony z lad tradycyjnych – tzw. produkty zmiennowagowe” – podkreśla Leszek Organista.
Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić produkty marki Duda za min. 5 zł, zachować paragon i zarejestrować go na stronie dudaloteria.pl. Akcja potrwa od 1 września do 31 października, a losowanie nagród głównych odbędzie się po jej zakończeniu.
O marce Duda
Marka Duda po rebrandingu zyskała nowoczesną, kolorową i dynamiczną identyfikację, dzięki której z humorem i lekkością pokazuje różnorodne oblicza kanapki – od klasycznych propozycji po odważne wariacje. Kampania obejmuje wszystkie kluczowe linie produktowe: wędliny paczkowane, produkty z lady tradycyjnej, kiełbaski (także bez osłonki), kabanosy, pasty kanapkowe oraz linię High Protein.
Akcja „Back to school” potrwa do października, wspierając rodziny w przygotowaniach do nowego roku szkolnego i pierwszych tygodni nauki.